نمایشگاه میلان فرصتی برای حضور ایران در گردشگری بازار اروپا است
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش ایرنا، سی و دومین نمایشگاه بین المللی گردشگری میلان (BIT) از 27 بهمن ماه به مدت چهار روز در مركز نمایشگاهی میلان برپا می شود و نمایندگان صنعت گردشگری ایران نیز در این نمایشگاه حضور فعال دارند.

'حسین جعفری' مدیر عامل كانون جهانگردی و اتومبیلرانی درباره حضور ایران در این نمایشگاه اظهار داشت: غرفه جمهوری اسلامی ایران در فضایی به وسعت 200 مترمربع به صورت چهار طرف باز، در سالن شماره 2 محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های FIERA MILANO جاذبه های گردشگری كشورمان را برای علاقه مندان به نمایش می گذارد.

وی نمایشگاه گردشگری میلان را یكی از فرصت‌های بزرگ برای حضور ایران در بازار گردشگری اروپا و جهان دانست و گفت: این نمایشگاه یكی از بازارهای استثنایی گردشگری جهان است كه در 32 سال برگزاری پیشرفـت‌های ارزشمندی داشته است.

جعفری افزود: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری Bit میلان، بزرگترین واقعه گردشگری ایتالیا و چهارمین واقعه گردشگری از منظر تخصصی و تجاری این صنعت در دنیا محسوب می‌شود.

مدیرعامل كانون جهانگردی و اتومبیلرانی تاكید كرد: در این نمایشگاه دست‌اندركاران حرفه‌ای گردشگری جهان از جمله تورگردانان، دفاتر خدمات مسافرتی، شركت‌های حمل و نقل، هتل‌ها و اقامتگاه‌ها، انجمن‌های تجاری، انجمن‌های فعال در حوزه گردشگری محلی، ملی و بین‌المللی حضور دارند.

جعفری یادآور شد: فعالان صنعت گردشگری در جهان بر این باورند كه حضور در نمایشگاه میلان موفقیتی بزرگ در سطح گردشگری بین‌الملل است و به افرادی كه همیشه در انتظار و جستجوی اطلاعات ویژه در خصوص سفر هستند، اطلاعات به روزی را ارایه می‌كند.

وی گفت: نمایشگاه میلان یكی از پر طرفدارترین نمایشگاه‌های تخصصی دنیا است كه فروشندگان و خریداران عمده را در زیر یك سقف گرد هم آورده و علاوه بر فراهم كردن امكان تبادل اطلاعات، به نمایش و معرفی جدیدترین و آخرین تجهیزات گردشگری و تازه‌های صنعت جهانگردی و جاذبه‌ها و مقاصد گردشگری كشورهای مختلف برای بهبود صنعت گردشگری می‌پردازد.

مدیر عامل كانون جهانگردی و اتومبیلرانی حضور جدی و برنامه ریزی شده در نمایشگاه‌های گردشگری بین‌المللی را گامی بلند درراستای تحقق اهداف برنامه‌های چشم انداز20 ساله صنعت گردشگری كشور دانست.

جعفری تاكید كرد: به دست آوردن فرصت‌های جدید تجاری و سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی، شناساندن قابلیت‌ها و جاذبه‌های متعدد ایران به عنوان یكی از مقاصد جدید، امن و قابل اعتنای صنعت گردشگری، گسترش و تقویت مناسبات بین‌الملل و ارتباط نزدیك و دو سویه از نتایج حضور منسجم و همیشگی در این نمایشگاه‌ها خواهد بود.

وی گفت: نمایندگان حاضر از ایران در این نمایشگاه علاوه بر توزیع اقلام تبلیغاتی مكتوب، صوتی و تصویری از جاذبه‌های ایران و معرفی ظرفیت‌های گردشگری كشورمان از جمله آثار ثبت شده ایران در فهرست یونسكو به زبان ایتالیایی و همچنین معرفی فرهنگ پذیرایی ایرانیان اقدام به برپایی چایخانه سنتی می كنند تا جلوه‌های زیبایی از ایران و ایرانی را به نمایش بگذارند.

در این دوره از نمایشگاه گردشگری BIT میلان، شركت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری آیتو، آدینه تراول، پرشیا سفر، ارگ جدید، ایرانیان سبط گشت، ارس، پاسارگاد تورز، مارال شمس و نمایندگی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در میلان حضور دارند.

فراهنگ 2025**1588





:: برچسب‌ها: زرد ,
:: بازدید از این مطلب : 380
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: